Dankjewel voor de Bloemenbon, kaarten en appjes bij gelegenheid van ons 40- jarig huwelijk!! ❤️❤️
Hettie
een maand geleden
IN MEMORIAM
Op 24 mei bereikte ons het bericht dat mevrouw Annie Cremers-Erkens (de moeder van dirigente Sybill en koorlid José) is overleden. Mevrouw Cremers mocht 96 jaar worden.
Langs deze weg wensen wij Sybill, José en allen die haar lief waren heel veel sterkte toe om dit verlies te dragen. Wij zullen haar met respect in herinnering houden.
Hettie
een maand geleden
IN MEMORIAM
Op 17 mei bereikte ons het trieste bericht dat ons trouwe lid Ton Triepels vrij plotseling voorgoed is ingeslapen. Ton was 22 jaar lid van ons koor en zong met verve de tenorpartij. Lang was hij ook dirigent van het Gregoriaans koor in onze Parochie dat enige tijd geleden in goed overleg werd samengevoegd met de Schola van de Parochie Petrus en Paulus Schaesberg want samen sta je sterk en zoals zo vaak gezegd: Muziek verbindt..
Ton mocht 83 jaar worden.
Langs deze weg wensen wij Clara zijn echtgenote en ook lid van ons koor, zijn kinderen, kleinkinderen en allen die hem lief waren heel veel sterkte toe om dit verlies te dragen. Wij zullen hem in herinnering houden met heel veel eerbied en respect en wat zal hij gemist worden...
Marly Kessels
5 maanden geleden
Bedankt bestuur voor mooie boeket
t.g.v. mijn 75e verjaardag
Sybill
5 maanden geleden
Dankjulliewel voor het mooie boeket en kaart t.g.v. mijn verjaardag!🧡
Sybill
9 maanden geleden
Mooi gezongen vanochtend in de St.Petruskerk in Gulpen!👏👏
En een gezellige en lekkere brunch toe!
Dankjewel bestuur😋
Thea Schulteis
een jaar geleden
Hettie,
Mooie overzichtelijke website.
Heel goed gedaan bedankt voor je inzet!!
Jack Vrancken
een jaar geleden
Beste Hettie ,
fantastische site !!
Veel werk en inzicht van jou hand , waarvoor een groot DANKJEWEL.
José Sangen
een jaar geleden
Hettie, bedankt voor het maken van de nieuwe website. Ziet er goed uit!
Hettie
een jaar geleden
St. Caecilia is voor mij meer dan een koor. Ik ben dankbaar voor de vriendschappen die ik hier heb gesloten in de loop der jaren. Lieve allen, bedankt!
Reactie plaatsen
Reacties
Dankjewel voor de Bloemenbon, kaarten en appjes bij gelegenheid van ons 40- jarig huwelijk!! ❤️❤️
IN MEMORIAM
Op 24 mei bereikte ons het bericht dat mevrouw Annie Cremers-Erkens (de moeder van dirigente Sybill en koorlid José) is overleden. Mevrouw Cremers mocht 96 jaar worden.
Langs deze weg wensen wij Sybill, José en allen die haar lief waren heel veel sterkte toe om dit verlies te dragen. Wij zullen haar met respect in herinnering houden.
IN MEMORIAM
Op 17 mei bereikte ons het trieste bericht dat ons trouwe lid Ton Triepels vrij plotseling voorgoed is ingeslapen. Ton was 22 jaar lid van ons koor en zong met verve de tenorpartij. Lang was hij ook dirigent van het Gregoriaans koor in onze Parochie dat enige tijd geleden in goed overleg werd samengevoegd met de Schola van de Parochie Petrus en Paulus Schaesberg want samen sta je sterk en zoals zo vaak gezegd: Muziek verbindt..
Ton mocht 83 jaar worden.
Langs deze weg wensen wij Clara zijn echtgenote en ook lid van ons koor, zijn kinderen, kleinkinderen en allen die hem lief waren heel veel sterkte toe om dit verlies te dragen. Wij zullen hem in herinnering houden met heel veel eerbied en respect en wat zal hij gemist worden...
Bedankt bestuur voor mooie boeket
t.g.v. mijn 75e verjaardag
Dankjulliewel voor het mooie boeket en kaart t.g.v. mijn verjaardag!🧡
Mooi gezongen vanochtend in de St.Petruskerk in Gulpen!👏👏
En een gezellige en lekkere brunch toe!
Dankjewel bestuur😋
Hettie,
Mooie overzichtelijke website.
Heel goed gedaan bedankt voor je inzet!!
Beste Hettie ,
fantastische site !!
Veel werk en inzicht van jou hand , waarvoor een groot DANKJEWEL.
Hettie, bedankt voor het maken van de nieuwe website. Ziet er goed uit!
St. Caecilia is voor mij meer dan een koor. Ik ben dankbaar voor de vriendschappen die ik hier heb gesloten in de loop der jaren. Lieve allen, bedankt!